دیزل ژنراتور

Wiki Article

لطفا برای مشاهده مشخصات فنی و لیست قیمت این برند جدید دیزل ژنراتور، به صفحه دیزل ژنراتور بادوین مراجعه کنید.

جلوگیری از نشت سوخت بر روی بدنه، کنترل اتصالات سیستم سوخت رسانی، عدم وجود الکتریسیته ساکن در مخزن سوخت و عدم قرار گرفتن مواد اشتعال‌زا در کنار دستگاه، از مهم‌ترین اصول حفاظتی دیزل ژنراتور‌ محسوب می‌شود.

پارامترهای مختلفی وجود دارند که میزان مصرف سوخت دیزل ژنراتور را تحت تاثیر قرار می‌دهند. در حالت کلی میزان مصرف دیزل ژنراتور، معمولا بستگی به پارامترهایی مانند اندازه دیزل ژنراتور و میزان بار وارده بر آن دارد و بر این اساس مصرف تقریبی آن را می توان بدست آورد.

سلام جناب مشایخی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

شاسی ها و اتاق های سایلنت (کاناپی ها) به بهترین شکل ممکن در کارخانه تولید تیارا ژنراتورز ساخته می شوند.

دیزل ژنراتور برق علاوه بر تمام اجزا و جزئیاتی که بررسی شد، شامل تعدادی تجهیزات قابل سفارشی‌سازی نیز می باشد که به عنوان آپشن ها یا قابلیت های ویژه یک دستگاه ژنراتور دیزلی محسوب می‌شوند.

در فواصلی از سال به‌خصوص در فصل تابستان، میزان مصرف برق شهری به‌شدت افزایش پیدا می کند. به همین دلیل برق بسیاری از واحدهای صنعتی قطع می‌شود.

باک سوخت، وظیفه ذخیره‌سازی سوخت را به عهده دارد. لاین سوخت که متشکل از چندین اتصال لوله‌ای است، سوخت را از باک به طور مدوام به موتور می‌رساند. فیلتر سوخت، ناخالصی‌ها و آلاینده‌ها را از سوخت، قبل از ورود به موتور، حذف کرده و سوخت تمیز را به موتور دیزلی می‌رساند.

دقیقاً مانند یک وسیله نقلیه، موتور علاوه بر انرژی مکانیکی مقداری زیادی گرمای اتلافی تولید می‌کند. توانی که در آلترنانور برقرار است نیز از طریق گذر جریان از سیم‌هایی که دارای مقاومت هستند، گرما تولید خواهد کرد.

باید قدردان مخترعانی مانند رودولف دیزل باشیم. رودولف دیزل که خالق موتورهای دیزلی است بعد از سال ها آزمون و خطا موفق به تولید موتوری شد که با سوخت ارزان قیمت گازوئیل کار دیزل ژنراتور می‌کرد.

مقاوم بودن شاسی در بکارگیری و جابجایی دستگاه بسیار مهم است و اساسا ضخامت فلز شاسی و تناسب آن با وزن دیزل ژنراتور از مهمترین نکاتی است که در خرید یک ژنراتور دیزلی باید مدنظر خریداران باشد.

این کار به افزایش طول عمر باتری کمک کرده و تضمین می‌کند که ژنراتور در صورت نیاز بدون مشکل راه‌اندازی خواهد شد. شارژر باتری ژنراتور اغلب به گونه‌ای طراحی می‌شود که به طور خودکار ولتاژ یا جریان شارژ را بر اساس وضعیت باتری تنظیم کند. شارژر باطری ژنراتور همچنین ممکن است شامل ویژگی‌های ایمنی مانند مانیتورینگ ولتاژ، حفاظت از اتصال کوتاه و حفاظت از قطبیت معکوس باشد تا به باتری و سیستم ژنراتور آسیب نرسد.

سلام جناب بختیاری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سلام جناب علیزاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

Report this wiki page