خرید ups

Wiki Article

صنعت هوشمند: در محیط‌های صنعتی، یو پی اس با باتری داخلی لاین اینتراکتیو قابلیت جبران قدرت برای دستگاه‌های حیاتی صنعتی را دارد.

محصولات این شرکت همپا با تکنولوژی روز همواره در حال تکامل می باشد.

طراح و تولیدکننده یو پی اس سونر

تولیدات یو پی اس صنعتی تولید شده در کارخانه شرکت هژیر صنعت

میزان رطوبت قابل تحمل این نوع یوپی اس صنعتی نیز میان صفر تا ۹۵ درصد بسته به فاکتور‌های محیطی متغیر باشد. درجه نویز صدایی آن نیز کمتر از ۵۵ دسیبل می باشد.

روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ۸:۳۰ الی ۱۷:۳۰ و پنجشنبه ۸:۳۰ الی ۱۳

بله. ولی وجود باتری برای عملکرد صحیح اکثر یو پی اس ­‌ها ضروری است و عدم وجود باتری ممکن است باعث اختلال در عملکرد آنها شود.

یو پی اس وسیله‌ای است که به شما امکان می‌دهد در مواقع قطعی برق به صورت بی‌درنگ از منابع باتری تغذیه کنید و در نتیجه، سایت شما بی‌انقطاع فعالیت خواهد داشت.

ولی یو پی اس‌های سه فاز به دلیل کاربردی که دارند، فقط از نوع آنلاین هستند و تکنولوژی تبدیل دوگانه که از ویژگی‌های یو پی اس‌های آنلاین است، برای عملکرد یوپی اس های صنعتی، ضروری است.

توجه به فضای کافی برای نصب، شرایط محیطی مثل میزان حرارت محیط، رطوبت و نویز، توجه به نوع اتصالات، مقطع کابل‌های ورودی و خروجی و… ، اتصال بار به دستگاه و اتصال زمین برای از بین بردن نویز‌ها از جمله مواردی است که قبل از نصب باید مورد توجه قرار گیرند.

جهت مشاوره و خرید یو پی اس می توانید با همکاران ما در واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید ، همچنین فروشگاه آنلاین جهت خرید اینترنتی در دسترس می باشد.

فناوری آفلاین یکی انواع یو پی اس دیگر از فناوری‌های ساخت این دستگاه می‌باشد. در فناوری آفلاین یوپی اس معمولاً تنها در شرایط قطع شدن برق فعال می گردد.

حتما قبل از خرید یو پی اس باید مکان مناسبی را برای نصب آن در نظر بگیرید و با توجه به ابعاد و وزن آن، اقدام به خرید کنید زیرا یو پی اس‌ها اندازه و وزن متفاوتی دارند.

با خرید یک یو پی اس مناسب می‌توان از همه این اتفاقات ناخوشایند جلوگیری کرد.

Report this wiki page